Quandu si tratta di cummerciu internaziunale è di l'approvvigionamentu di prudutti da l'esteru, ci sò tipicamente dui tippi d'intermediari implicati - agenti d'approvvigionamentu è broker. Mentre i termini sò qualchì volta usati in modu intercambiabile, ci sò alcune differenze chjave trà i dui.
Agenti di Sourcing
Un agente di sourcing hè un rappresentante chì aiuta l'imprese à truvà è à furnisce prudutti o servizii da fornitori stranieri. Agiscenu cum'è intermediariu trà u cumpratore è u fornitore, è u so rolu principale hè di facilità a transazzione è di assicurà chì tuttu si svolga senza intoppi. Tipicamente, un agente di sourcing travaglia cù parechji fornitori è pò furnisce preziose informazioni nantu à e tendenze di u mercatu è di l'industria. Sò ancu qualificati in a negoziazione di i prezzi, a gestione di a logistica è di a spedizione, è a gestione di u cuntrollu di qualità.
Mediatori
I broker, invece, agiscenu cum'è intermediari trà cumpratori è venditori. Di solitu travaglianu in un settore o industria specifica è anu relazioni cù una rete di fornitori. Si cuncentrenu nantu à truvà cumpratori per i prudutti è ponu riceve una cumissione o una tarifa per i so servizii. In certi casi, i broker ponu avè i so propri magazzini o centri di distribuzione, ciò chì li permette di gestisce u almacenamentu, a gestione di l'inventariu è a spedizione.
Chì sò e differenze ?
Mentre chì l'agenti di sourcing è i broker ponu esse intermediari utili quandu si cercanu prudutti da l'esteru, ci sò parechje differenze chjave trà i dui.
Prima di tuttu, l'agenti di sourcing travaglianu spessu cù una gamma più larga di prudutti è industrie, mentre chì i broker tendenu à specializà si in certi tipi di prudutti o industrie.
Sicondariamente, l'agenti di sourcing sò tipicamente più implicati in u prucessu di transazzione da u principiu à a fine, chì include a selezzione di i fornitori, a negoziazione di i prezzi è di i cuntratti, l'urganizazione di a logistica di spedizione è a gestione di u cuntrollu di qualità è di l'ispezioni. In cuntrastu, i broker sò spessu implicati solu in a transazzione iniziale è ùn ponu micca esse cusì implicati in e fasi successive di u prucessu.
Infine, l'agenti di sourcing sò generalmente più focalizati nantu à a custruzzione di relazioni à longu andà cù i fornitori è spessu furniscenu supportu è assistenza cuntinua à i cumpratori. I broker, invece, ponu travaglià più transazionalmente è focalizassi nantu à a ricerca di cumpratori per i prudutti piuttostu chè sviluppà relazioni à longu andà cù i fornitori.
Quale sceglie ?
Decide cù quale tipu d'intermediariu travaglià dipende in fine da i bisogni, e risorse è l'ubbiettivi specifichi di a vostra impresa. Sè vo circate di furnisce una larga gamma di prudutti da parechji fornitori è avete bisognu di supportu end-to-end, un agente di sourcing puderia esse a megliu opzione. Sè vo circate di furnisce prudutti da una industria o un settore specificu è dà priorità à truvà i migliori prezzi, un broker puderia esse a megliu scelta.
In cunclusione, sia l'agenti d'approvvigionamentu sia i broker ghjocanu un rollu impurtante in u cummerciu internaziunale. Mentre e so funzioni è responsabilità sò diverse, tramindui ponu furnisce un sustegnu è risorse preziose à e cumpagnie chì cercanu di furnisce prudutti da fornitori stranieri.
Data di publicazione: 01 di ghjugnu di u 2023